onsdag 4 januari 2012

24 dagar!

Okej 24 dagar kvar (+ - 2 veckor iofs..) jag vill köpa en chokladkalender och räkna ner med!!! Men det finns väl inte att köpa längre hm. När jag precis gravid så undrade jag hur sparkar mot revbenen skulle kännas..samt hur det känns när bebisen hickar i magen.
Nu vet jag! Och det är så häftigt ! Fastän det kan göra lite småont ibland :)

Nu på morgonen var det väldigt stillsamt i magen (det har stökat runt som sjutton i ett par dagar så det kändes lite konstigt när det var så lugnt). Det är så häftigt att kunna känna lite på magen och prata med lillen och få några sparkar till svar. .

Måste verkligen packa färdigt Bb-väskan idag.. Om jag orkar. Det är bara mina grejer kvar. Måste försöka sova lite till - 2,3 h är inte mycket att hänga i granen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA