tisdag 3 januari 2012

2011

ÅR 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja massor av saker
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.
Blev någon av dina vänner/bekanta förälder i år?
Ja flera stycken :)
Dog någon som stod dig nära?
Nej det tror jag inte

Vilka länder besökte du?
Thailand & Turkiet
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Ja, CESAR.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25/5 och 23/12 bl.a. :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja krockade med gamla BMWn och fick sjukskriva mig 3 v pga revbenen.. hm inget mer.
Bästa köpet?
tänkte skriva min iphone 4 eller min 240 turbo men båda köpte jag ju 2010... :P
Vad spenderade du mest pengar på?
min volvo hm.. Mat..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vet inte. 2011 har varit ett ganska segt år.

Vad önskar du att du gjort mer?
bara legat i sängen och kollat på bra filmer. (A)
Favoritprogram på tv?
Vem vet mest? Bonde söker fru
Största förändringen i år?
Graviditeten får jag la säga. Nåt annat vet jag inte.
Bästa boken du läste i år?
Elsa-böckerna!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja massor av saker


Oj detta blev en ganska pessimistisk och tråkig lista... men glöm inte att jag i detta nu är FÖRKYLD?! ja. har ont i magen och är skittrött och grinig.. 'usch nu går jag och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA