torsdag 1 december 2011

Nighty

Nu äre läggdags! Imorgon Fm kommer syrran hit jag ska sätta i extensions på henne. Långt hår = snyggt :)
Sen ska vi till Marieberg en sväng.

Sen kommer jag antagligen vara helt utpumpad så det blir soffhäng + Idol på kvällen ;D
Ikväll var det Henriks kväll. Tills han kom hem från jobbet så hade jag maten färdig (fick bli caesarsallad med dressing och vitlöksbröd), köpt hem hans favvogodis+fina blommor och ställt i Tvrummet samt köpt hans favvofikabröd ;) och sen fick HAN välja hyrfilm på Telias utbud. Utan att jag la mig i som vanligt hehe :P
Detta som TACK för att Han springer och hämtar isglass och mjölk när jag har halsbränna, vetekudden när jag har ont i mage eller rygg samt klämmer på mina vader när jag har RLS på kvällarna. (myrkryp som gör ont. ) <3 DU ÄR BÄST!!

Fina bilder jag rotat fram huh? De flesta är från i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA