onsdag 21 december 2011

Förr i tiden

2005-2008 Läste Samhällsprogrammet med inriktning Ekonomi på Alléskolan i Hallsberg men det var verkligen inget för mig..

2007-2009 Jobbade på Parfymeri L, Marieberg endast deltid.

2009 (januari-augusti) tog jag CE- körkort (tung lastbil med tungt släp) och även ADR (får köra farligt gods, även explosivt både tankbil och vanlig lastbil). Tog även truckkort och i augusti var det dags för praktik och jag hamnade på B. Anderssons åkeri tack vare mamma (kontakter) och fick även jobb där direkt och träffade min stora kärlek Henrik :-)

Ta lastbilskörkort är typ det bästa jag gjort! Finns det nåt bättre jobb än att köra tradare? Inte enligt mig..
Vad skulle jag annars jobba med? Blä - inget! Ska köra tills ja dör ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA