torsdag 10 november 2011

Svar ang. hår


Hej! :) jag frågar igen angående Löshår. Vilken färg på Löshår beställer du från rapunzel? Passar det in med ditt egna hår eller måste du bleka/ha i silverschampo i det? Tacksam för svar! Mvh Anna

SVAR
Jag köper alltid färg nr 60 hos Rapunzelofsweden.se och ja - ibland bleker jag det hemma innan isättning och ibland kör jag med silvershampo varje gång jag tvättar håret om jag inte har blekt det. Jag tycker färgen på håret man får hem kan skifta lite från gång till gång men antingen blekning eller silvershampo - då blir det riktigt platinablont :) här är en länk till håret.

http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/keratin-nail-hair-extensions/nail-hair-extensions-60-cm/60-nail-hair-extensions-60cm

Jag tycker dock att färgen är missvisande på Rapunzels bild på tjejen . Riktigt så ljust är tyvärr inte håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA