fredag 11 november 2011

Suck..

Somnade vid 00 efter att ha sett State of Play på sexan den var bra! Vaknar i natten och hoppas klockan är typ 06 men den var 02.18....
Hade så så fruktansvärt ont i halsen så jag sprang ner och värmde på lite thé - blä. Hävde i mig det och en torr knäckebrödskiva som river gött i halsen men det hjälpte inte så mycket. Nu värmer jag på honungsvatten.

Står i köket och spejar ut. Ser knappt nåt det är dimmigt! När jag gick och la mig förut var det -1 C och nu +3! Mysko.
Jag fryser så att jag skakar och det känns som att jag inte varit såhär sjuk sen jag var liten?!!! Skit .. Jag hatar att vara sjuk!! När man inte är sjuk så ofta så blir man ju lite bortskämd..och så nu DETHÄR! jag kommer inte sova ett dugg inatt heller.
Har iaf lagt mig i sängen där nere så Älsk får sova..

2 kommentarer:

  1. Hej Linda! jag undrar hur du fick din bild på hur länge du har varit gravid i mitten av bloggen?:) har försökt med allt men fattar inte:S

    SvaraRadera
  2. Gurgla halsen med saltvatten, gärna varmt. Det smakar inte gott, men hjälper fårvånansvärt bra. Krya på dig!

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA