onsdag 5 oktober 2011

VARNING!

Varning för fetto..
V.24 nu och har gått upp 8kg.. Men om såntdär går i generna och jag kommer gå upp som min mamma gjorde under hennes 4 graviditeter så kommer jag gå upp över 12 kilo TILL!! scary :P har ju alltid haft viktnojja..

Har blitt jättefet på röven också.samt lår och armar. Bara att vänja sig :) men så OVANT det är! :P

Har som sagt vart på Blueparty idag det var jättekul svärmor bjöd på gott fika och Sofie (Henriks brors hustru) var skitduktig som värdinna eller vad det heter (; köpte grejer för över 1000 kr. Ville köpa mycket mer men är tyvärr inte gjord av pengar (;
Hoppas grejerna kommer hem fort! Köpte bl.a en ögoncreme, scrub och badsalt.

Nu ska vi kolla på Bonden sen blir det la sängen. Nighty! :)

2 kommentarer:

  1. näää jag kunde inte ha kommit igår kväll för jag hade inte orken att sitta och se glad ut, hajjjjaru? ville träffa kompisar och prata med dom ist. inte sitta och vara trevlig med massa halvt främmande människor. annars hade jag lätt kommit

    SvaraRadera
  2. Hej. Varning? Du är jätte fin! :) Hur funkar graviditeten för dig? Har du mkt ont? Illamående?Känner du sug efter något speciellt, mm?

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA