lördag 15 oktober 2011

Tråkig lista

Namn? Anna LINDA Ulrika Larsson


Född? 17 feb 1989

Längd? 1,77

Skostorlek? 39/40
Piercingar? Hål i öronen (haft navel,tunga,mouche)
Tatueringar? nää
Bor? Hargebaden

Utbildning? gick Samhäll- ekonomi på gymnasiet och tog sedan Ce-körkort och andra behörigheter som är bra inom transportyrket (YKB, truckkort, ADR grund+klass 1+tank m.m..)

Jobb? Lastbilschaufför men just nu hemmafru pga graviditet
Drömyrke? Hemmafru ;)
Plats du vill resa till? USA
Favoritdrink? allt utom alkohol

Favoritmat? typ allt!!
Favoritfilm? Gone in 60 seconds

Läser just nu? Vegas baby (skitdålig pocket)

Läser helst? SOLO! prenumerar :)
Tittar helst på? Idol, bonde söker fru..
Lyssnar på? Det mesta !
Det dyraste jag köpt? BMW:n , min volvo 240.. sen min dator kanske nästan 6000?



Värsta plagget? polotröjor!!
Favoritaccessoar? mina kepsar haha

Motionerar du? jag hatar att träna. men gillar att gå ut och gå :)
Vilket schampo använder du? Lanza

Vilken parfym använder du? heiress! sedan -06 :P
Vad är du rädd för? rädd.... typ att jorden ska gå under

1 kommentar:

  1. din blogg är så jäkla grym linda !
    man vill bara läsa mer :D !

    vilken månad kommer bebisen i ?

    kramfrida .
    <3

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA