onsdag 19 oktober 2011

Chill

Hej!!
Inatt vaknade jag kl 01.44 det är så kul för i flera veckor har det varit likadant. Jag vaknar 1-2 gånger varje natt och måste gå på T. Samtidigt går jag ner i köket och kollar läget , ute temperatur m.m.. Sen går jag upp igen och lägger mig :)
Kan även vakna på natten av att handen är bortdomnad eller att jag fryser - att täcket har halkat av osv..

Förresten så har jag hängt upp de nya svarta gardinerna igår! Tror jag ska ha det såhär- får se.. Ska köpa en ny matta grå/svart rund shaggymatta får det bli samt måla om alla bruna krukor till svart och så vill jag måla fönsterbrädorna vita.
Får se vad honey säger.. ;)

Idag har jag & sis varit i Motala. Jag har handlat mat på Maxi för 1000 kr och hon handlade lite sig samt var med som shoppingassistent :P sen åkte vi hem och jag stekte pannkakor och värmde på ärtsoppa (torsdagsmat egentligen) som jag & älsket avnjöt .
Och sen har jag borstat kaninerna och släppt ut dem i hagarna . Och NU blir det soffhäng en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA