söndag 30 oktober 2011

Alone

Ligger nu i min ensamhet, första natten utan min honey, i "det nya sovrummet"..
Nejdå.. Vi har ställt min gamla säng i ett rum på nedervåningen där jag har mina kläder, min crosstrainer och lite annat skit. Så det blev perfekt med en säng också!
Ligger och äter isglass - fick värsta halsbrännan för 10 min sedan och tack och lov så funkar isglass mycket bättre än att svepa 1 liter mjölk.


Funderar på att spela llite på Facebook eller se nån film jag har på datorn.
Kanske denna?



Känns så taskigt mot H (som ska upp tidigt och jobba) när jag ligger bredvid honom i sängen där uppe i sovrummet och suckar, vänder & vrider på mig en gång i sekunden m.m.
Stackarn får ju inte sova en blund!
Har faktiskt sovit ett par nätter nere i soffan tidigare i graviditeten men nu har vi lyxat till det med en säng, duntäcke och tre sköna kuddar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA