söndag 11 september 2011

Slö-dag

Idag är en seg dag full med huvudvärk!
Har på mig min nya mysdress - så himla skön. Har en känsla av att jag kommer bo i den ett tag framöver.

Har även sålt min baslåda idag som jag hade i Volvon.. Vilken skillnad det blev utan den :( så nu får jag åka i bmwn om jag vill dunka lite muzika..

Frida kom hit för en stund sen nu tittar vi på Familjen Jones i min blurayspelare som jag fick av älskling i födelsedagspresent! Om typ en timme kommer han hem från jobbet då blir det bakad potatis och Idol!
I övermorgon åker vi till Turkiet :)

1 kommentar:

  1. Han vart påkörd av någon så han sprang hem och då tog vi in honom så han gick runt och skrek och blödde jätte mycket från munnen , så han fick väl inre blödningar. Men sen somnade han in själv:( är väldigt tomt nu utan honom:(

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA