måndag 12 september 2011

Måndagkväll

God afton!
Har precis hjälp honey att packa resväskan och sett till att den inte blir full med strumpor och tjocktröjor vilket den hade blitt annars :P
Sen har jag gjort fiskgratäng mmm sjukt gott! Som vi åt till kvällsmat.

Nu ska jag titta klart på Vem vet mest - mitt favvoprogram! :) sen platta mitt nytvättade hår.
Håller på att ladda hem lite filmer till Turkietresan oxå eftersom vi inte kommer ha någon tv på rummet :/ ska fråga min syster också om vi får låna med Prison Break oxå. Har kanske 10 avsnitt kvar på 4:e säsongen :)

2 kommentarer:

  1. nej vad tråkigt det där med din födelsedag var:/ känns ju inte så roligt att inte ha någon att mysa med på sin födelsedag:(

    SvaraRadera
  2. klart ni får låna med det. om ni tappar bort det eller nåt så äre bara att köpa nytt ju :) ses imorgon.

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA