onsdag 7 september 2011

Heeeello!

Började dagen med ett tandläkarbesök. Gick fiiint - ska inte dit förrän i februari nu ! :-) HAPPYFACE!!!! har lagt typ 10.000 kr på mina tänder nu i sommar. Ni vill inte veta hur många hål jag lagat sedan jag gick dit i maj första gången. Idag lagade jag två hål.

Handlade lite mat och stuff på hemvägen sen gick jag och mamma ut och gick slingan vid naturreservatet - Harge Uddar. Jobbigt!
Sen stekte jag pannkakor och syrran kom och joinade mig sen gick vi promenix med kaninerna haha. Söta dom är..

Har gått upp 4 kg Sedan jag blev gravve för typ 20 veckor sedan.. Och mer kommer det väl bli antar jag >_<
Har börjat packa till Turkiet oxå! Ett par shorts, en tisha, en bok och lite strandprylar. Behöver man nåt mer? :P ska iofs handla massa mat och ta med och laga där nere. Typ havregryn, knäckebröd, soppor.. Mer? :/

Nu piper tvättmaskinen där nere så nu blir det att hänga tvätt Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA