lördag 9 juli 2011

Svar

Fick frågan hur jag sköter mitt hår - om jag sover med fläta - vilka produkter jag använder?

SVAR:
jag tvättar håret 1-2 ggr i veckan, varje gång använder jag dessa produkter:
Schampo 199 kr
Silverschampo ca 200 kr
Balsam 199 kr
Inpackning 410 kr (världens bästa!)
Bild nr 2: -efter jag duschat klart
Leave in 385 kr
Värmespray ca 200 kr, sen plattar jag håret och har i
Serum ca 200 kr

Sen är det klaaaart!!
Sover med fläta ibland, men använder man dessa produkter + en bra plattång (jag har nån Tourmaline från Gama som jag haft i typ 4 år- skitbra!)

Fråga om det är nåt ni undrar över

4 kommentarer:

  1. Vaaa? Tvättar du håret 1gång/vecka fan vad äckligt!!... Men det syns ju på ditt hår... Det sorliga är att du verkar tycka att du är snygg också... Jag skäms att min lilla syster har läst din hemsida!!

    SvaraRadera
  2. En sån bitter bloggläsare jag har.. *suck*

    SvaraRadera
  3. Haha vilken total nolla ovanför..bry dig inte om såna kommentarer. Jag tyckte de va ett intressant inlägg! Är mer nyfiken vad du använder för bleknings medel och om de är äkta hår som du har i ' det svarta o blonda '? :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA