tisdag 17 maj 2011

Otursdag

Usch - det regnar ute, det är kallt både ute och inne och jag har sån fruktansvärd tandvärk (visdomstand) .
Jag är sur och grinig för att jag vaknat flera gånger inatt?!?!


<---- jag JUST NU.

Vaknade 02.25 och tog då ytterligare 2 alvedon som jag även tog när jag gick till sängs kl 22. Vaknade mitt i natten utav att det sprängde i kinden typ. Nu på morgonen har jag borstat 70 gånger med tandkräm , samt sköjlt med koksaltlösning. Får se hur det funkar. Jag vägrar att gå till tandis, men om det inte blivit bättre, så åker jag in imorgonbitti.. Jobbar ju 13-21 denna vecka.



Jag har iallafall lyckats bygga på brännan när det var så sjukt varmt och soligt i förra veckan.

Så idag har jag nog bestämt mig för att ha en FILM-MYS-UNDER-FILTEN-förmiddag! Ska sätta på en riktigt bra tjejfilm och ligga här och NJUTA! Det var länge sen. Antingen är det JOBB, eller så är det laga mat, städa, tvätta och massa annat skit ..  Mmmm.. quality-time! <3 Love!

SAKNAR H....


Turkiet i september!

Vi är rastlösa på flyget ner till Thailand 9/1 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA