måndag 2 maj 2011

Lazy ass!!!

Jag har kommit in i någon slags "lat-period" och jag hatar´t!
Vill bara vara hemma, ligga i soffan/sängen och se på Tv och äta massa gott.
Gå iklädd endast tights och en stor varm tröja...


Thailand!! Miss it..
Längtar till sommaren 2011, semester, mys!!!

AOOWWW och nu har jag världens typ "jobb-ångest" för att jag ska jobba hela natten. 17-05 typ eller nåt sånt.. Har laddat upp med nyponsoppa och pulvermos som jag kan tillaga i lastbilen.. Gott med nåt varmt för min onda hals!

Jobb mån-tors! Längtar till Lördag då mina bebisar ska få debutera i Finnerödja hihi hoppas jag får trevligt sällskap på tävlingen oxå? (;
Tokstolle tränar hemma, H har fotat ;)
Usch jag har så himla ont i halsen . TRÖTT JAG BLIR. ska göra varm oboy nu sen gå upp och lägga mig i sängen mmmm vad skönt!

Pusspuss

1 kommentar:

LÖÖÖV YA