torsdag 24 mars 2011

OMFG

Hej allihopa
tror ni på allvar (Ni som läser) att jag skulle lägga upp bilder på min lön och så vidare?
ALLA bilder som innehåller uppgifter på hur mycket jag tjänar osv är fejkade!
Dom är redigerade i paint.


Det har blivit världens liv nu , bara för att vissa personer tror på ALLVAR att jag har lagt upp RIKTIGA, ÄKTA siffror angående hur mycket jag tjänar.

Hoppas ni tycker det är roligt att läsa min blogg, den är tydligen vääldigt underhållande :-)

Känn er blåsta.

Och ja - jag vill ha ett annat jobb för då har
alla gubbar i min bransch inget på min blogg
att göra.. Då behöver dom inte hoppas på att dom
ska hitta nån smaskig info som gör att jorden går
under om den skulle läcka ut.

O-M-F-G..


HERRÅ!

4 kommentarer:

  1. okej jag är inte så insatt i det här men, du ska inte byta jobb för att några gubbar inte står ut med att samhället och den mänskliga individen förändras. skit i dom linda, du har alltid brytt dig om vad folk säger och tycker om dig, men skit i det. dom VILL att du ska ta åt dig. vänd bara ryggen till och strunta i vad dom säger. sålänge chefen tar det coolt så är det lugnt vet du. men det vore väl roligare att jobba på någon smink affär som du gjorde förr kanske. du har inte gjort något brottsligt. folk som stör sig VILL ha något att störa sig på. dom är inte värda din uppmärksamhet. eller?

    SvaraRadera
  2. Lyssna på syrran! :)
    Men vad skulle du vilja jobba med om inte chafför?

    SvaraRadera
  3. Ge dig in i timmerbils branchen istället

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA