fredag 21 januari 2011

gästblogg

hej jag vet inte vad jag ska gäst blogga om direkt men aa. du får väl
lägga upp det om du vill eller inte. har ingen inspiration direkt.
men ajja here we go.
 
 
Hallååå, lillasyster Frida här! Gästbloggning!
Ni är väl inte heller avis på Linda och hennes kille
som är i Thailand va? Eller? Jag är iaf inte ett DUGG
avis. Jag menar, kolla ut genom fönstret. Strålande sol,
snö upp över öronen, -5 grader. Det kallar jag livskvalitét!
Kolla på bilderna hon har lagt upp, usch jag får rysningar.
Tacka faan för att man inte är där liksom!
Hmm.. Aaa joo, om det ändå vore så väl! Jag skulle göra
vad som helst för att få vara i Thailand just nu! Tur att det
är solsken här i Sverige iaf, annars hade jag blivit galen..
 
Jag vet inte vilka som läser syrrans blogg, kanske någon
som inte vet vem jag är, så varför inte presentera mig själv
lite kort? Jag heter Frida, 20 år (21 i april). Har varit lillasyster
till Linda i hela mitt liv, aa ni fattar va? PHU.. :P Har
gått hotell/turism gymnasie, jobbar extra på äldreboende,
utbildar mig till undersköterska. Bor i en två i askersund
med killen. Aaa det var väl det nödvändigaste kanske.
Jag har också en blogg, askersundsflickan.blogg.se, yey.
Skriver nästan aldrig där längre, väldigt sällan, men iaf..
Någon kanske har skit tråkigt liksom.
 
Hmm jaa. Idag är det fredag! den 21 januari.
förresten, grattis i efterskott henrik (namnsdag den 19'e)!
jag får bjuda på kaffe när ni kommer hem :P
Vart var jag? Jo just det, det är fredag idag. Klockan
är 12.45 här, då måste den vara 18.45 i thailand.
Har för mig att thailand ligger 6 timmar före i tiden.
ska snart gå ut på promenad med voffsen, cesar!
sen senare ikväll vete katten. Det blir väl att
kolla på tv och käka något, som vanligt.
Inte för mycket chips och godis och läsk bara.
Jag och mamma går på diet haha. Linda behöver
inte vara med , inte än iaf :P tusen spänn på att
hon kommer få åkar mage som alla andra truckers :P
 
jaja, nu har jag en känsla av att cesar ligger
ensam hemma på hall-golvet och gnyr efter mig.
bäst att åka :) snart kommer du hem, sistah.
då tänker jag inte visa mig i närheten av dig
för då kommer jag väl se ut som ett spöke kan jag tro.
 
HEJDÅ!
 
(aa nått sånt, vissste inte vad jag skulle skriva, det här ska inte vara
med i inlägget alltså, det som står i parantes :P hare gött.)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA