måndag 10 januari 2011

Dag 1 Kata Beach!

Jahopp kom hit kl 06 imorse, då berättade tjejen i lobbyn att vårt rum blev ledigt kl 09. Så jag & H gick en sväng ner till stranden. Det var jättefint! Kom tillbaks till hotellet och får checka in. Värsta lyxhotellet med piccolos och sånt. Det gillar inte jag.. Vill ha enkla saker! Har fortfarande inte fotat hotellet så mycket men allt är i betong!

Vi sov till ca 14-tiden då gick vi ner till stranden och la oss i varsin solstol. Tyvärr har det varit ganska mulet idag!! *ARG*
Köpte på frukost på stranden. Fruktfat+pineapple shake till mig och en cola + pannkaka till H :)






 Pannkaka:


Imorse när vi var nere på stranden en sväng:


Det är världens backe upp till vårt hotell! Blä. Men men nu ska vi klä oss och gå ut och äta nåt gott.
Har köpt räkchips till kvällen sen när vi kommer hem. Har ju en ganska ny Samsung Platt-TV på rummet + min laptop + min HDMI kabel så vi kan se massa film :)

Hoppas ni har det bra därhemma vänner <3

5 kommentarer:

  1. Nice, jag vill oxå!! (a)

    SvaraRadera
  2. hihi, jag har flyttat bloggen:)

    SvaraRadera
  3. Det ser underbart ut, AVIS! Jag vill också vara i värma å sol :P Ha det underbart nu och njut av semestern :) Följer dig på bloggen <3 / bettan

    SvaraRadera
  4. Jag vill se meeeer!!!

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA