onsdag 29 december 2010

Stress

Mm idag när jag vaknade efter 8 timmars sömn så gjorde jag mig en knäckemacka och la mig på soffan helt groggy/yrvaken och tittade på ett Gossip Girl-avsnitt . Sen tog jag på mig några gamla klädtrasor och åkte in till stan och handlade och solade 30 minuter. När jag ligger i solariet så ringer han som jag delar lastbilen med och säger att han är hemma om 45 minuter (då ska jag börja köra) så jag solar klart, klär på mig,
gasar hem till Harge i 180km/h och packar upp all mat.

När jag står där och packar upp maten så ser jag hur lastbilen kommer för att byta av mig så jag KASTAR in alla kylvaror, får med mig 1 apelsin, 3 clementiner och en flaska morotsjuice till matlåda på 12 timmar :-) gott..
Slängde på mig gummistövlar och min gula jobb-jacka och sprang ut och åkte iväg :-) i leggings från Bikbok och linne från Gina.

Wohoo. Jobb 14-02.
Ha't gött vänner!!

Ps. Älskar mina läderhandskar som jag fick av älsklingen i julklapp! Precis dom jag önskade mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA