måndag 29 november 2010

Åh

Jag älskar denhär bilden, eller bilden skiter jag i. Det jag menar är att jag vill tillbaks till då bilden togs. Gissar att det är tidig sommar -09.

Värme. Mina favoritörhängen som jag älskar så. Mitt favoritläppstift från Lancôme, color fever shine 327 heter det. Har använt det jättesparsamt sedan jag köpte det och nu är det snart slut :( och den färgen finns ju inte kvar..
Gamla favoritbrillorna som numer är så repiga att man ej ser ut igenom dom.
Åker med rutan nervevad i min gula 240, den bil jag ägt som ligger mig näst mest varmt om hjärtat. Vinden leker i mitt hår. Det ljumna, sköna vinddraget som blir när man kör.

Åh ta mig tillbaks!

Nä nu ska jag äta dagens matlåda laxfilé och spenat. Måltidsdryck: vatten. URk. Hatar Water.
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA