onsdag 13 oktober 2010

Motala!

Sitter i Motala på tågstationen och ser tågen passera. En kille är ute och provkör min bil, han har åkt tåg från Lund hit upp hihi. Som tur är har jag väärldens bästa kille som åker med när han från Lund provkör.

Imorgon blir jag ledig! Gött, ska som sagt till Elin och fixa frillan, sen blir det väl annat pyssel som man inte hinner med på vardagarna när man jobbar så mycket som jag, skönt att fixa det imorgon, så slipper jag i helgen! Tex städa - dammsuga, skura, torka här & där, damma, tvätta, hänga tvätt, stryka, diska, vattna blommor och ta reda på allt skit som man bara kastar omkring sig hela tiden :-P

Laga nån god mat kanske man hinner imorgon med?

IDAG SKA JAG:
- säga upp mitt mobila bredband
- äta mat, har bara ätit en mandarin & några bullar
- se på teeveee och njuta av att jag slipper gå och lägga mig kl 18 och gå upp kl 02 inatt!! Wiiie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA