fredag 16 december 2011

Men hej - klagoinlägg

Tänkte bara berätta att jag sitter och glor nere i köket i vanlig ordning..
Så konstigt det där... Att vakna mitt i natten och sen inte kunna somna om! So NOT ME!!!
är supertrött och samtidigt jättetörstig, sugen på nåt men vet inte vad? Och ja herregud.. Skulle vara skönt att gå en prom.. Älskar frisk luft!
Men jag är dödstrött- sitter här med kinesögon typ . Blä..
Jag vet att går jag upp och lägger mig så kommer jag inte somna.. Lillen har hållt igång ett bra tag nu ajjajaj det är trångt där inne i magen tror jag .

Tur att jag har tagit hem spelappen Solitaire. Brukar spela typ 20 gånger sen är det så tråkigt så att man somnar. Hade gärna slagit på tvn men asså det går ju inte stackars H haha!
Kan ju iofs kolla på tv här nere men orka det. Soffan är obekväm !!
Aja nu ska jag gå upp och SOVA snälla snälla Gud jag måste få sova. Ska till stan imorgon och handla. Posta julkort m.m samt städa hel huset och göra fint och greja.. För på kvällen får vi gäster.

Sorry men jag hatar bildlösa inlägg så ni får en bild från hösten -08? På min och så Fridas racer haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA