måndag 19 december 2011

2011

Lite saker jag och Henrik har gjort detta år :)

Januari
Thailand 9-24:e




Mars
Trysil

(vårt rum längst upp t.hö. hihi)

Blev lite längdåkning...

vi Gjorde även några långresor med lastbil


Vi skaffade kaniner :)


Provkörde nya Scanian 730 hästkrafter



APRIL
Hade FREDAGSMYS



Första grillningen hemma :)



Gick mycket promenader


Harge

JUNI
Fick reda på havandeskapet i slutet på maj
och började göra nyttiga smoothies :)

Tyckte att jag började få mage redan i juni men jag inbillade mig
nog lite haha

Åkte ut massor med båten <3


Honey i mina glajjor ;P




Smögen




Stockholm
Livrustkammaren samt Cinderellakryssning








Juli

Fick se det lilla knytet för första gången!

Åkte ut med båten ännu mer




Fler långresor med lastbil. Här rastar vi i Örnsköldsvik


Augusti

Honey fyller år och jag har gjort tårtor

September
Turkiet 1 vecka



Bygger lillens rum



Åker till Ullared


Oktober-november-december
Grillar korv i Tivedsskogarna

Besöker Tekniska Kvarnen i Karlslund

- i oktober åkte vi på ytterligare en Cinderellakryssning
- i november var hemma och hade det mysigt
- december: spaweekend på Loka Brunn

samt MASSA ANNAT :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA